ایرانسل 4

نظر یکی از دوستان در قسمت پیام ها

شکایت ۵: عدم پاسخگویی مناسب پشتیبانی ایرانسل

محسن دارائی باف

خطی که باهاش کلی کار می کردم و دست همه مشتریانم بود سرقت کردند همراه با گوشی تلفن همراهم . الآن دقیقاً 3 هفته است سیم کارت بازگشت گرفتم ولی هنوز فعال نشده . شرگت ایرانسل به گردن ارائه دهنده خدمات می ندازه . نمایندگی باز به گردن شرکت می ندازه . بخدا کلافه شدم . نصف بیشتر درامدم پریده . خدا لعنتشون کنه

/ 1 نظر / 26 بازدید
رضا

سلام: من هم از ایرانسل کاملا ناراضی هستم. با عرض سلام و خسته نباشید: اول یک توضیح کوتاه: این جانب متاسفانه یکی از مشترکان شرکت ایرانسل هستم. که به خاطر شغلی که دارم.در طول روز و شب تماس های بسیاری را از خط ایرانسل با مشتریان خود می گیرم.. که بیشتر آنها هم برای تماس کاری خود از خطوط ایرانسل اسفاده می کنند. می دانید برای یک تماس چند بار باید تلاش کنید؟حتی با آنتن پر؟ می دانید برای صحبت 20 دقیقه ای چند بار تماس قطع می شود؟ چقدر خط به خط می شود؟ چرا وقتی با 600000 ریال اعتبار با پشتیانی ایرانسل تماس میگرید.و وقتی می خواهید با اپراتور صحبت کنید.میگوید:اعتبار شما برای تماس با اپراتور کافی نمی باشد؟ خوب ایرانسل که نمی تواند پس چرا این همه تبلیغات میکند؟ من که واقعا نمی دانم چه کنم. و در قسمتی جای که بشود از این خدمتات بد ایرانسل شکایت کرد را معرفی کنید. یا حق